Blivande fru Bergström


Kommentarer
Postat av: svärmor

hahaha, fru Bergström, det är ju jag det..... lite konstigt att se det så där på pränt. <3

2011-05-01 @ 21:05:38
Postat av: Mickis

Hehe ja, det är ju du :)

Åh sen blir det ju jag också.

Jonas ville gärna heta Jonas Schef Bergström, men det låter ju så konstigt. Hej, det är jag som är Jonas Schef.. Jaha.. vem är Jonas då? Jättekonstigt :) Åh Bergström är ju ett fantastiskt bra efternamn. <3

2011-05-01 @ 21:17:51
Postat av: Kicki

Åh så himla fint! Jag dör så fin han är Mikkis!! :) Och det där paketet han lämnat! Vilket sötnos!



Håll hårt i din guldklimp (ni är båda fina guldklimpar darling!)

Och stort stort grattis igen!!



AW Snart? Puss!!

2011-05-02 @ 12:43:54
Postat av: Mickis

Jag håller så hårt jag kan, fast ändå lagom så att han vill stanna kvar. :)



Yes, AW, vi har massor att fira ju! <3

2011-05-02 @ 18:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!